Overzicht van activiteiten van EVK

Volgende Algemene Vergadering:

De Algemene Vergadering van de Vereniging van Ecologen Voor Kernenergie wordt ieder jaar gehouden in het vierde trimester. De volgende Algemene Vergadering wordt gehouden in Houilles: 55 rue Victor Hugo, 78800 Houilles, Frankrijk (10 minuten van Parijs, toegangelijk per metro, taxi of trein).(klik hier voor instructies en routekaarten)

Saturday 11 December 2010 at 4:00 pm - De Algemene Vergadering wordt voorafgegaan door een vergadering van de Raad van Bestuur op 15.00u. U wordt per e-mail geÔnformeerd over de exacte tijd.

Alle leden en correspondenten worden hierbij uitgenodigd om deel te nemen. Om deel te nemen aan de Algemene Vergadering moet u lid of correspondent van EVK zijn. U mag ook deelnemen als u bent uitgenodigd door EVK.

De organisator van de Algemene Vergadering kunt u via dit adres bereiken: agAecolo.org (spam prevention: replace A by @ in the e-mail address before sending the message)

Lees het laatste rapport van de Algemene Vergadering van EVK.

Enkele van de deelnemers van de vorige Algemene Vergadering van EVK. (voor een grotere versie: klik hier)

Programma van komende tentoonstellingen:

Vorig jaar heeft EVK deelgenomen aan verscheidene gezondheids- en milieuexpo's, met ruim een miljoen bezoekers. Zo heeft EVK bijgedragen aan het verspreiden van nuttige informatie over energie en het milieu. Om contact op te nemen met de organisator van expo's, stuur een e-mail naar: expos[at]ecolo.org (spam prevention: replace [at] by @ in the e-mail address before sending the message)

De volgende expo's staan gepland voor:

- The forthcoming expos will be announced through the mailing list.

Please contact us if you wish to help EVK participate and present its activities to the public in these expos (you can come help us at the booth, or make a donation), or to organize EVK lectures or EVK booths in similar expos in the Netherlands.

Tijdens deze expo's geeft EVK de volgende informatie:

- algemene informatie over kernenergie en het milieu,
- presentaties over het boek "Ecologen voor Kernenergie",
- presentatie over EVK, activiteiten, nieuwsbrief etc.,
- de mogelijkheid om de voorzitter, sprekers en andere leden van EVK te ontmoeten,

- de mogelijkheid tot allerlei vragen over energie en het milieu,
- de mogelijkheid om onze petitie voor kernenergie te tekenen.

Als u denkt dat u EVK kunt helpen bij het voorbereiden van, en het presenteren tijdens de expo's, al is het maar voor een paar uur, bent u van harte welkom. (het enige wat u hoeft te doen is wat informatie geven, bezoekers welkom heten, de boeken presenteren en enkele simpele vragen beantwoorden). Er zijn geen speciale vaardigheden nodig, de wil om te helpen met het verspreiden van informatie is voldoende. Uw hulp wordt zeer gewaardeerd. Als u wilt helpen kunt u ons tot de dag voor de expo bellen: +33 1 30 86 00 33 (hoofdkantoor instituut), of tijdens de expo: +33 6 11 84 88 00 (mobiel).

Uw hulp is vooral gewenst:
- de dag voor de expo tussen ongeveer 15.00u tot 19.00u (de stand monteren)
- tijdens de expo (om bezoekers te informeren)
- tijdens lezingen van de EVK, tijdens weekends en spitsuren
- de laatste dag van de expo, met name vanaf 1 uur voor de opening tot 3 uur na sluiting (demonteren van de stand).

U kunt hier contact opnemen met de organisator van de expo's: exposAecolo.org (spam prevention: replace A by @ in the e-mail address before sending the message)