Word

lokaal correspondent van EVK

De doelstellingen van EVK zijn: "het aanbieden van complete en eerlijke informatie aan het publiek, het promoten van kernenergie voor een schonere wereld en het volk te verenigen voor schone kernenergie".

De vereniging heeft lokale correspondenten in veel gebieden van de wereld.
Bekijk de foto's van enkele lokale correspondenten van EVK.

De taak van lokale correspondenten is het bijdragen aan de verspreiding van informatie en het organiseren van activiteiten van EVK in hun gebied. Dit kan zijn in hun stad, regio, land of bedrijf. Bijvoorbeeld door met vrienden en collega's te praten over EVK, door een lokale afdeling op te zetten, door informatie te kopiÎren en uitdelen in de buurt, door de petitie te laten circuleren, door lokale contacten te werven, door informatie of aan lokale media te geven, door simpele vragen te beantwoorden en door e-mail informatie door te sturen. Hun bijdrage is geheel vrijwillig en er wordt geen specifieke taak geÎist. Iedere correspondent draagt op zijn eigen manier bij aan het verspreiden van informatie over schone energie en EVK. Lokale correspondenten kunnen ook helpen door mediacampagnes te organiseren, door lokale acties te organiseren of door documenten van EVK te vertalen in hun eigen taal (neem in dit geval contact op met EVK voor bet! ere coˆrdinatie). EVK is blij met iedereen die wil helpen. Het kan voorkomen dat er meerdere correspondenten in een gebied of land zijn. In dit geval kunnen zij samenwerken door een lokale groep op te richten. Alle suggesties zijn welkom.

Als u correspondent van EVK wordt, bent u nergens toe verplicht. U hoeft niet deel te nemen aan vergaderingen (tenzij u dat wilt), u hoeft alleen maar bij te dragen aan de lokale ontwikkeling van EVK.

Om een lokale correspondent van EVK in uw gebied te worden:

1) vul het onderstaande formulier in,
              2) print de pagina uit (papier of PDF-bestand)
              3) stuur het er fax naar: +33 9 55 29 00 22 (of e-mail het PDF-bestand naar:
nuc-nl[at]ecolo.org - spam prevention: replace [at] by @)

Naam*

Adres *

Postcode en stad*

Land*

Telefoonnummer*

Fax

Beroep*

Leeftijd*

jaar

Opmerking:

(* = verplicht veld)

Ik vind de doelstellingen van EVK respectabel en ik wil
lokaal correspondent van EVK worden in het volgende gebied:

(Bv: Lokaal correspondent voor San Diego of: Lokaal correspondent voor Japan)

Uw aanmelding zal ter goedkeuring voorgelegd worden aan de Raad van Bestuur van EVK bij de volgende vergadering.

Klik op deze knop om de pagina uit te printen nadat u de velden heeft ingevuld. U kunt ook de knop "Afdrukken" in uw browser-menu gebruiken.

Stuur daarna de pagina per fax naar +33 9 55 29 00 22 of per e-mail in de vorm van een PDF-bestand naar nuc-nl[at]ecolo.org - spam prevention: replace [at] by @

(klik op deze knop om alle velden leeg te maken)