ECOLOGEN VOOR
KERNENERGIE

Deze petitie wordt verspreid door de Internationale Vereniging van Ecologen Voor Kernenergie (EVK). Het doel van deze petitie is het geven van morele steun voor een beter milieu met kernenergie.

Aarzel niet deze pagina te kopiëren en onder uw vrienden, buren, familie en collega's te verspreiden. Elke handtekening telt en draagt bij tot meer psychologische steun voor de vereniging.

Hoe de petitie ondertekenen?:

1: Print deze pagina uit, vul de vakjes in en stuur het per fax of post naar het volgende adres:

Environmentalists For Nuclear Energy
55 rue Victor Hugo, F-78800 Houilles, Frankrijk

2: of stuur een e-mail naar EVK via dit adres: petition-nl[at]ecolo.org (spam prevention : replace [at] by @ in the e-mail): met uw naam en adres en vermeld de volgende regel: "Ik onderteken de petitie voor een schoner milieu met kernenergie"

************************************************

ACHTERNAAM: VOORNAAM:
ADRES:
POSTCODE: WOONPLAATS:
LAND:
TEL: FAX:
E-MAIL: BEROEP:

JA, Ik deel de mening dat kernenergie een vorm van energie kan zijn die het milieu respecteert.

Datum: Handtekening: ____________

To sign, you can sign the printed paper version if you print this page on paper and send it by fax or mail, or type into this "signature" zone your name or any alpha-numerical code legally representing your signature, for example : /John Smith/ or /jsmith8492xfp8902/ if this page is transmitted electronically.

Click on this button to print this page after completing the required zones. You may also use the "Print" button in the menu of your navigating software.

Then send this page by fax to +33 1 30 86 00 10 or by e-mail in the form of a PDF file to petition-nl[at]ecolo.org (spam prevention : replace [at] by @ in the e-mail)

PDF version of this petition - WORD version of this petition (for your friends)